CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, November 11, 2011

Angry bird cake




Cake yg agak last minit..jemaat bakar, sabtu pg2 buta pas subuh balut kek, pastu konon2 dh sms dh tuan punye kek, ckp tak sompek nk wat figurine..saya cuma mampu wat kek kosong dan saya rekemen dia suh bli je patung2 kecik2 comel2 angry bird, ltk jelah atas tu kan...tp tuler..dah namapun tangan gatal mengenyam nk gak wat figurine..dlm masa 1 jam, saya watlah figurine2 comel tu..so bleh bygkanlah betapa saya tergesa2 nk wat figurine tu kan...deco pn agak simple kerana mmg btol2 last minit..

actually mmg saya ternanti2 org order kek angry bird. bile dh dpt peluang, adoiyai, kepala otak takleh berpk nk deco cantik2 pasal kena wat cpt2...mintak2 pasni ade org nk order kek angry bird lagi..blehler saya deco cantik2...

kepada tuan punye kek, TQ for ur order!

0 comments:

Post a Comment